נשוחח קצרות עם הילדים על חלקי היממה.
נשוחח על הפעילויות אותן אנו מבצעים בבוקר כשקמים (שטיפת פנים, צחצוח שינים, התלבשות, ארוחת בוקר וכד'). נפעל בתנועה ברצף על פי סדר הפעילויות שנקבע: בהילוך רגיל, בהילוך איטי ובהילוך מהיר. נוכל לשלב ליווי בכלי הקשה או מוזיקה.
נשוחח על נושא היקיצה בבוקר. לדוגמא: מי מעיר אותנו? נקרא את השיר "מדוע בערב" מאת ע. הלל ונאזין לו.
נשאל את הילדים אילו סוגי ברכות הם מכירים? ומה מברכים בבוקר כאשר פוגשים חבר או נכנסים לגן?