1. פעילויות בעקבות העבודה על השיר "אני אוהב":
- נקליט את השיר על קלטת ונסמל אותה כדי שהילדים יזהו אותה.
- נוסיף את השיר לשירון בגן ומס' ילדים יאיירו אותו כרצונם.
- הילדים יאזינו לשיר וימציאו תנועות כרצונם.
- נתלה את מילות השיר בפינה וכן תמונה של כותב השיר והמלחין.
- הילדים יוכלו ללוות את השיר בכלי נגינה שונים: שלישים, מנענעים, תופים ומצלתיים.
- נניח בסלסילה תמונות מנוילנות הקשורות לשיר ובכל פעם הילדים ירימו את התמונה המתאימה לפי מילות השיר.
2. פעילויות בעקבות העבודה על השיר "מי שלא מביט מפסיד":
- נקליט את השיר על קלטת ונסמל אותה.
- נוסיף את השיר לשירון הגן ומס' ילדים יקשטו.
- נתלה בפינה את מילות השיר וכן את תמונתה של דתיה בן דור.
- נשים בתוך סלסילה כלי נגינה והילדים יפעלו באופן עצמאי.
- הילדים ירקדו באופן חופשי לפי השיר.
- הילדים יציירו כראות עיניהם, את הדבר היפה שמייפה את עולמם. (פרחים, פרפרים, ים, שמים חול וכד'). ציורים אלה ילוו בכתובית מתוך מילות השיר, ויאוגדו לאלבום אותו נשים בפינת המוזיקה.
- כל ילד יביא תמונה שלו ושל בני משפחתו , על רקע נופי הארץ הנפלאים, לשימוש בלוח פעיל בפינת המוזיקה.