שימי ידך; אני עומדת במעגל; בין הרים ובין סלעים; בן לוקח בת; ועוד.
מיקוד הפעילות טיפוח יכולת השירה
מושג מוזיקלי שירה יפה
אביזרים כרטיסיות עם איורים תואמים (לכל שיר כרטיסייה עם איור תואם)
תיאור הפעילות
1. נתבונן בכרטיסיות השירים. ננסה לנחש איזה שיר מסמלת כל כרטיסייה.
2. המנחה תצביע על הכרטיסייה. נשיר את השיר מתחילתו עד סופו.
3. המנחה תצביע על הכרטיסייה. נשיר את השיר עם הברה אחת (לה לה לה… נה נה נה… לי לי לי וכד').
4. המנחה תצביע על הכרטיסייה. נשיר את השיר בעוצמות שונות, על הניצוח שלה. נשים לב לכך שכשאנחנו שרים חזק אנחנו לא צועקים, אלא ממשיכים לשיר יפה.
5. המנחה תצביע על הכרטיסייה. נשיר את השיר במהירויות שונות, על פי הניצוח שלה. שוב, נשים לב לכך שכשאנחנו שרים מהר אנחנו לא צועקים, אלא ממשיכים לשיר יפה.
6. המנחה תנסה "לבלבל" אותנו ולעבור משיר לשיר לפני שסיימנו לשיר אותו. נשתדל לא להתבלבל ולהתחיל כל פעם מחדש את השיר עליו היא מצביעה.
7. נוכל להמציא משחקים נוספים, להחליף את המנחים ולהוסיף עוד כרטיסיות של שירים אותם אנחנו מכירים.